كاهش رشد اقتصادي كشورهاي صنعتي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كاهش رشد اقتصادي كشورهاي صنعتي
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 19
نویسنده : مولوی
اقتصاددان ارشد صندوق بين المللي پول گفت: رشد اقتصادي كشورهاي در حال توسعه در سال 2011 افزايش خواهد يافت ولي كشورهاي صنعتي با كاهش رشد روبرو خواهند شد.

به گزارش فارس، اوليوير بلانچارد تصريح كرد مهمترين اولويت كشورهاي مختلف جهان در سال 2011 كنترل بدهي و كسري بودجه و تعديل نرخ ارز خواهد بود تا از اين طريق تعادل در اقتصاد جهاني برقرار شود . اگر تعادل در اقتصاد جهاني برقرار نشود روند رشد و رونق اقتصادي چندان ادامه نخواهد يافت.

وي افزود كشورهايي مثل آمريكا كه به شدت به هزينه هاي مصرفي و مصرف داخلي وابسته هستند بايد سرمايه گذاري بيشتري انجام دهند و به فكر افزايش صادرات باشند و كشورهايي مثل چين كه به شدت به صادرات وابسته هستند بايد به فكر مصرف داخلي بيشتر باشند.

كارشناسان غربي بر اين باورند كه پايين بودن ارزش يوان در برابر دلار و يورو موجب شده تا تجارت ناعادلانه در سطح جهان گسترش يابد. چين طي سال هاي اخير با رشد فزاينده مازاد تجاري روبرو شده است.

بلانچارد افزود: برقراري تعادل در اقتصاد جهاني روند پيچيده اي است. تعديل نرخ ارز بخشي از اين روند است و كليه كشورهاي جهان بايد در اين مسير گام بردارند و مشاركت داشته باشند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: